Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Wednesday, June 16, 2010

Tote Bag Akuuuuuu......

Ahahahahahha..raser berbaloi2 aku menyiapkan tote bag ni semlm..hepi giler....aku menjahit 3 jam siap...tp selang2 la..tkder la terus menerus, sbb cam biasa nk kener menguruskan anak2, sesambil membiarkan mesin Citaku itu (ini nama timangan mesin jahitku, kasik manja2 sket...) merehat2kan dirinya selps digunakan..pssttt keter aku nama Citaki tau...kucing aku nama Keroro, Cikuning ngan Cibelang...ahahahahhahah..jadiknya inila hasilnye..ari ni gi opis terus pakai...apa mcm? hebat tak?...first time jahit beg beso...aku tido kul 2 pagi lebih ooooooo.....dh siap, model2 dulu dpn cermin, hepi sgt..sampai cik abe terjaga, pastu best punya ayat, "hamboihhhhhh, pepagi buta ni, tk reti tido ker?...ciwi betoi..." Ciwi itu maksudnyer....excited terlebih..apa pon enjoy...aku guna velcro tape jer..kat tg malim ni, mana ada jual magnetic button...jadik la..cantik gak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...