Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Thursday, August 19, 2010

Clutch Purse

saiz clutch purse ni adalah separuh A4..tali dia leh masuk tgn..
ni clutch purse tempahan member opis...nk ltk purse ngan henpon so dia mintak ltk padding (span la tu hehe) supaya henpon dia selamat (penting tuh!)..

zipper charm....
dan juga sebagai tanda penghargaan saya kepada customer (cam biasa la..untung beli ngan saya ni hahaha...) saya kasik zipper charm yg dibuat dengan penuh kasih sayang melimpah ruah (wat sendirik tau..) untuk memeriahkan lg clutch purse member ini (bkn member pon leh dpt jugak..janji customer hahahahhaha)...jadi harap2 dia suker la purse ini (tuan dia tk tgk lg kekekekek...aku best2 jer masuk blog....hahahahah)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...