Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Thursday, August 12, 2010

Giveaway by ToteBoutique

MARI-MARI...JOIN GIVEAWAY NI BERAMAI-RAMAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Saya pon teringin nak masuk Giveaway ni.
klik sini yer untuk makluman lanjut....http://tote-boutique.blogspot.com/2010/08/giveaway-untuk-raya-sakan.html








walaupon tuan giveaway ni suh pilih 2 gambar jer..tp saya mmg suka kesemuanya..macam mana yer..fotogenik habis..dan yang penting, saya tak berkesempatan nk menempah wallet ngan cik as ni..huhuhu..(keciwa...dia bizi)..sbb beg2 yang dia jahit mmg marveles..febeles..fantastico.....(aku jeles huhuhu...) jadinyer inginla saya namakan beg yg elegen ini, BeFaboulous or short nyer BeFab....sebabnyer ialah..bagi saya beg ini seselamanya akan faboulous..kerana orang yang menjahitnya juga adalah marveles...blognyer pon supermarveles..(blog dia cantek huhuhu..sbb gambo beg dia mmg cantek2...huhuhuhu (ayat org jeles dan keciwa..keciwa kah akuuu..)

jadi harap2 nyer saya la yg dapat yer cik as....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...