Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Tuesday, August 17, 2010

Henbeg

ni tempahan dari org johor..member opis kpd ex-classmate..dia nk beg comel berukuran panjang 30cm tinggi 16cm, tali panjang 40cm...jd inila hasilnya...

ni aku guna bunga reben jer kaler itam, daun hijau..first embelishment utk beg ni

ni embelishment no. 2, aku wat bunga reben putih daun itam..aku raser dua2 cantek..so bertuahla org yg tempah beg ni, aku bg dua embelishment..leh tukar2

yg ni beg dia tanpa embelishment..dia nk design camni..

close up embelishment..(leh nmpk ke ha?)

close-up embelishment no. 2

poket aku wat satu tp bergetah..(nampak tak label kain aku tu..hahaha)..inner cotton

guna zip beg kepala cantek..(cam kenai kan kepala zip ni hahahhaha..daisooooo)

ni plak free gift utk tuan yang menempah tu..henpon pouch berbunga reben...

bunga reben ni aku jahit terus kat pouch tu..

aku guna padding span utk pouch ni, closure velcro..tali dia tu leh la masuk kat tangan....


 so, my fren..cengganer? jadik?? pepehal ym yer

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...