Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Wednesday, September 22, 2010

Giveaway By Jajakraf Againnnnn!!!

Kepada kawan-kawan sumer, Kak Jaja dari Jajakraf.com dan kedai online dia yg mcm astro tu (sbb macam-macam ada...hahahaMySpace )Tamu Jajakraf wat giveaway lagi hahahahah..MySpace

Giveaway kak Jaja kali ni sumer berkaitan hairclip berribon3 MySpace

kecomelan tahap polis angkasa gaban..tk percayerr..tgk gambo nihh


ni lagi...



dan lagiiii......


tu lanyer kan..org kraf ni kalo tahap kretip dia tu mmg la excited wat..especially bila cantek cenggini...MySpace..personally bagi saya, barang2 kat kedai online ala2 astro kak Jaja ni pon Tamu Jajakraf, harganya quite reasonable, compare tu others (sbb saya ni pn mmg rajin beli online, jadik pengalaman tu mmg banyak hahaha), barang2 dia pon byk giler (musti umah dia cam ruper kedai hahahahha..kak Jaja jgn marah aaa..), ribbon dia cun2 bangat (dengkila saya tgk huhuhuhu..MySpace)..kirenyer dlm bab kraf henmed ni, saya tabik la kak Jaja ni..service pon ok heheh (ni betoi2 ikhlas tau, bkn sbb dulu penah menang giveaway dia hehehe..MySpace) pastu bila tgk alamat dia jauh kat sabah nun kan, ingatkan kalo oder brg takutla sangkut atau lmbt kan..(sbb jauh kan..) tapi alhamdulillah elok jer sampai kat saya hehehe..jadi kenkawan, oderla brg DIY atau kraf handmade ngan dia..mmg kelassss gituww..(saya jelesss..kekekeke) pastu kalo raser nak join giveaway dia ni pon bleh jugak, klik jer sini..ramai2 join..bila lagi nak memeriahkan giveaway Kak Jaja ni kan hehehe..dan pada sesaper yg baru berjinak2 ngan nk wat kraf, raser saya la kan, sesuwai sgt la kedai ala2 astro Kak Jaja ni, Tamu Jajakraf menjadi tempah kenkawan untuk membeli dan juger mencuci mater hahahahha....MySpace.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...