Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Sunday, September 19, 2010

Messenger Bag

Ni cubaan pertama utk wat messenger bag..belajar dr tutorial dalam blog yg DIY Bag Lover tuh..beg ni adiah sebeday adek aku hahaha..adek aku ni lelaki, MA kat HKL..tak tau nk bagi adiah aper..jadiknyer wat la beg ni kat dia..raser nk meraung agaknyer mesin aku tu hhha..gatal sgt nk guna inner HC jugak..last2 nk jahit..meraung la jugak..(sib baik jarum tk patah..sblom ni dah dua kali patah..nyaris nk termasuk mater..aisey, sib baik terpantul kat spek mata (sib baik pakai spek mater..huiss)

cun tak??


first time guna adjuster..memula tk reti pastu tgk beg laptop..baru tau cara pasang dia

tepi aku guna D-Ring

flap dia aku guna magnetic button

one open pocket..kat luar beg
ni dalam dia..guna HC beb!! Giler aku nihhh

last but not least....closure zip
so adeks ku..ucapan hepi sebeday dh dpt kan..adiah jer lmbt kannn...MySpace

7 comments:

  1. Cun la hand beg ni....warna dia best...

    ReplyDelete
  2. haha tq..tp bkn henbeg nih..messenger bag namanya...tobat tk mo jahit dah..payah

    ReplyDelete
  3. cantik kak. tapi memang banyak songeh kalau gune lining HC kan?

    kak, jaga mata tuu. kang tak pasal2 kena pakai spek kekal plak.. =P

    ReplyDelete
  4. alya..hahaha tu la gatal sgt nk guna lining HC..sian mesin ku, jarumku huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. Mula-mula ingat kan HC tu apa, hardcore ke.. hehhe... heavy cotton rupanya. Tapi cantik bentuk bag tu..! Nice work, Sueann! ^_^

    ReplyDelete
  6. ni kalau jual, akak amik harga brapa ek

    ReplyDelete
  7. fina, akak tk berani nak jual haha,..sbb raser tak confident nak jait lg..tunggu la konfiden sok hehehe..br berani sket..ni sbb jait kat adik, tu yg berani tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...