Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Tuesday, September 28, 2010

My Own Giveaway

Hehehehehehehheh Hahahahahahhahahaahha Wahahahahahahhahahahah...

tak tau la sama ada kenkwn masey hingat lagi..dulu sblom raya, saya ada berjanji nk wat giveaway sempena sebday kan tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sampai la ni, sebeday saya pown dh lepas..giveaway tak muncul tiba hahahaha...ekceli, saya sedang berusaha sedaya upaya, cilok sana cilok sini, oder sana oder sini, menyebok kat sana, menyebok kat sini..looking for supply for my giveaway...trying to create something new hahahaha..dah namanya pon crafter kannn..i want to make something different from what i have made in this blog...a few items have been finished...and then a few more in the making hahahaha..if i want to give something, of course it would be something that i made it myself, betoi tak???? tkder thrill bagi ready made item yang dibelikan hehehe...tkde makner nyer..jadinyer..jika tiada aral melintang, giveaway saya tu akan bermula dari pada 4 okt 2010...hadiah giveaway turut akan diupload gambonyer pada ari yg sama hehehehe..syarat2nyer juga akan diberitahu pada hari yg sama..jgn la risau..mudah jer syaratnyer..kekekekekekek dan yang pasti ianya akan memerlukan kekreatifan kenkawan sumer hahaha..saya tau crafter selalunya mmg kretip dan inovatip..kalo tak, tk jadik crafter kannnnnn...jadiknyer.tungguuuuuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...