Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Sunday, July 18, 2010

3 bags already finishhhhhhhh

hadoi...setelah berpenat lelah, bersengkang mata, berlari-lari bapak dengan anak-anakku yg hyper...(baby pon samer..laju jer merangkak..)..akhirnyer siapla beg tempahan kenkawan ku ini.....seminggu gak amek maser...hubby aku dh muncunggggg jer....aku melayan mesin jahit, dia melayan anak hahahah..(ala bang, bukan selalu, sekali sekala jer...kuang3)

Beg 1 : Beg Telekung




seperti biasa, beg ini menggunakan embelishment (betoi ker aku eja ni?) bunga kain reben..brooch pin....



guna magnetic snap button



inner satin, satu open pocket...matching betoi la satin ngan kain dia (hahahhh puji diri sendiri..)



menggunakan zip sebagai closure..

sebenarnyer, aku memang minat kain perpel ni..matching ngan satin perpel..sajer beli lebih sket ari tu..ingat nk rasmikan, (buat henbeg kat mak...) tapi rupanya dah ade yg rasmi dulu heheh...


Beg 2 : Beg Telekung




seperti biasa, guna bunga kain reben berbrooch



magnetic snap button



inner cotton dan satu open pocket



zip sebagai closure

tuanpunya kedua-dua beg ini adalah kak nor....(member opisku)...terima kasih kak, kerana menempah hasil tangan saya yang tk seberapa ni.....tqsssssssssssss

p/s : nanti orderla lagi hehhe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...