Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Sunday, July 25, 2010

Begsss

ni tempahan member opis ku jugak, cuma beg ni utk kakak dia...kain dia provide...aku cuma jahit dan guna interface ngan bias tape jer...kakak dia request beg telekung tp description yg dia bagi tu, cam peliksss..tp benar...so inila jadinyer..(itupon setelah berdiskusi ngan adik dia..sbb design dia nak tu mmg le peliksss)





cam biasa, reben kudonggg berpin.....




closure magnetic snap button




ni pandangan dalam dia...aku guna kain yang sama jugak....bias tape, aku jahit by hand...sbbnyer mesin jahit ku tkleh terrrrr....tebal sgt...aiyoooo.....


yang ni plak, adik dia punya sling bag...kain kak dia bg tu ada byk lebih....jadiknyer, dia pon menyebokk skali hahahahhahahahahahahahah (jgn marah ek..)

adik dia nk mini sling bag




inner dalam guna kain yg sama gak...aku guna interface yg nipis sket sbb kain ni dh tebal...



reben brooch



closure zip

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...