Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Sunday, July 18, 2010

Beg Tiga Segi

ha ni satu lagi beg, aku sebenonyer tk baper berkenan ngan beg tiga segi..tp org ni nk tiga segi..i am a "pat segi person"..byk lagi pat segi dalam dunia ni..tapi heran..apsal dia nk tiga segi jugak...kok kener badi kuih koci la kot dia ni wahahahahahah..so rase dh tiga segi la ni..tp ntah lah...


tiga segi kah ini?



kain ni aku buat reben kudung jer..berbrooch cam biasa, pakai getah and big button sebagai salah satu closure...



ada dua zipper pocket...ni di dalam...



innernyer aku tk tau kain ape..tp bukan cotton la..tk sesuai pakai satin kalo untuk kegunaan lasak (cehh lasak ker) pastu kalo ikut asalnya tuannya tu (kater tempah beg ni utk mata air) nk kain cotton..tp bila carik2..tkder jumpa lak kain cotton kaler ni...so kebetulan ada kain ni, bedal jer la..cantek la plak..wakakakak



ni zipper pocket belah luar...ni kat belakang beg



aku heran camner gambo ni jadik berdiri camni..padahal dh tangkap melintang..ke aku tk reti upload gambo ni...tp apa2 hal pon, pas ni aku tanak jahit beg tiga segi dah...tensen..jahit bulat ker...separuh bulat ke...pat segi (wauu..aku suker pat segi)..ha bleh....



menggunakan zip sebagai closure..

aper2 pon harap tuan dia suker la..tk suker, aku kasik mak aku hahahahh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...