Selamat Datang Ke Blog Saya

This is my first time buat blog..b4 this asik tgk org lain punya blog heheh..pastu mulala raser jeles tgk blog org cantik2...tp takper....pelan2 belajar touch up

Sunday, July 25, 2010

Minggu produktif

ni la minggu yg agak produktif sket sbb aku berjaya jugak menyiapkan dua beg dan jugak langsir berserta hamparan utk bilik anak2ku...

Ni langsir...beli dh lamer, asik tk sempat nk jahit..beli kat nagoya..material dia quite nice...lembut..best jahit dia..


langsir hello kitty..hahaha..yer la anak2ku itu dua2 pompuan



panjang jugak kain langsir ni..rasernyer bidang 90 inci..aku kener potong sket bawah dia...aku nk buat pengikat langsir dia...tk sempat memikirkan bentuknyer lg haha



ni plak hamparan yang aku jahit..untuk memeriahkan suasana bilik serta menggantikan karpet yg ada..bkn per..anak aku yg sulung tu baru belajar tidak memakai pampers...jadinyer rajin la tidak berkesempatan menahan apa yang ada utk ke toilet...dh tk larat mencuci...karpet tebal...jadiknyer kalo guna kain ha senang sket cuci...ni pon aku nk mencari span..kasik gebu2 sket....sian kat baby hahahah..tgh belajar berjalan...asik jatuh..sakit punggung dia kener lantai..hadoila..lg pon kakak dia selaku POLIS ANGKASA GABAN yang berjaya..selalu membuli adik diaaaa......asik jatuh jaa..pastu, jeritan ala2 Search berkumandang la (ni mak dia la punya jeritan hahahhahaha)..riuh umah aku...macam ada seploh anak.....

posing baeeekkk punya...tgk rupe gaban tu...punyala payah nk suh dok diam..adik dia pon samer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...